Aradolu.com Alışveriş Deneyimi

Merhaba,

Sizlere bundan sonra Alışveriş, uygulama vb. deneyimlerimle ilgili yazılar da paylaşacağım.

Gayet tarafsız ve kendi deneyimlerinden oluşacak. Sizlerden de eğer deneyimlerinizle ilgili paylaşmak istediklerinizi ilgili yazıların yorumlarına yahut mail adresim: info@sinemozel.com adresine gönderebilirsiniz.

Gelelim Aradolu.com Alışveriş Deneyimim:

aradolu.com.jpg

Çok sevdiğim bir ablama çalıştığı yere doğum gününde bir paket göndermek istedim. Bu paketin sağlıklı hediyelerden oluşmasını istedim. Bunun için Aradolu.com sitesine üye olup 16.02.2017’de Aradolu.com’un Sağlık Paketi’ni çalıştığı yer olan PO’ya sipariş adresi olarak verdim.

Aradolu.com’daki web sitesi chat hizmeti gayet hızlı ve ilgili çalışıyordu. Sorularıma kısa sürede cevap veriyorlardı.

Kargo ücretsizdi. Hızlı Kargo ve Kolay İade yazıyordu.Screenshot_2.jpg

Hızlı Kargo kelimesinin kullanılması müşteri açısından olumlu bir şey fakat “Kolay İade” diyince olumluymuş gibi gözükse de “Niye memnun olunmayacak ürünler mi satılıyor ki insanlar hemen iade etmek istesin?” gibi bir soru işareti bırakıyor insanın kafasında.

Gelelim hediye paketi seçenekleri yoktu. E-Fatura kullanılmıyordu.

E-Fatura kullanılmadığından ürünü gönderdiğim kişi faturayı görmek zorundaydı. Chat kısmındaki müşteri temsilcisi bu soruma cevaben: “Üstünü karalarsınız.” dedi. İyi de ben kargoyu direkt hediye göndereceğim adrese teslim edilmesini istiyorum. faturayı kim karalayacak böyle mi iş yapıyorsunuz?

Kargo süreci şöyle: Hesabım kısmında : Paketleme Merkezinde olarak geçiyor kargo fakat ertesi gün 17 Şubat’ta kargo adrese yakın bir mevkiide kargocuyla görüşülerek tekrar yol tarifi yapıldı. 21. Yüzyıl’da hala kargo şirketlerinin adres bulamamalarını anlayamamaktayım.

Verdiğim adres iş yerlerinin, İstanbul’un göbeğinin olduğu OMV- P.O yani Petrol Ofisi Genel Müdürlüğü’nün olduğu koca bina!

Kargo o gün ulaşmadı. Ertesi gün cumartesi günü ev adresine teslim edilmek üzere yola çıktı. Ne yazık ki telefonda kargocu güvenliğe yakın olduğunu ve adresi tekrar söylememi istedi. Blok ve kat bilgisine kadar her şeyi tekrar ettim. Bir süre sonra aradığımda trafik kazası geçirdiklerini kargoyu ulaştıramayacaklarını söylediler.Ve pazartesi günü öğlen ev adresine teslim edeceklerini söylediler. Ben de geçmiş olsun dileklerimi iletip telefonu kapattım.

E-Ticaret yapıyorsanız, bence en önemli iki süreç: Kargo Süreci ve  Müşteri İlişkileri’dir. Kesinlikle zamanlama çok önemlidir. Şuan kafam soru işareti bırakan kısımlardan biri de gelen paketin ne durumda olduğu ve içindeki ürünlerin durumu?

Pazartesi günü göreceğiz bu durumu.

Bir daha bu kötü alışverişten sonra alışveriş yapar mıyım bu siteden dersiniz? Tabii ki de Hayır!

Bir sonraki yazım BiTaksi Uygulaması deneyimimden bahsedeceğim.

Takipte kalın 🙂

Gelelim Pazartesi gününe: öğleden sonra 14:30’a doğru kargo ulaştı.

Ürünlerden gönderdiğim kişi memnun kaldı.

Bir başka deneyimde görüşmek üzere:)

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s